نویسنده:
Garno_Org
نویسنده:
دکتر پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت گواه در آیین رونمایی از سامانه خدمات پس از فروش گواه (سینو) ، راهاندازی سامانه همراه آموزش و آغاز فعالیت شبانه روزی تعمیرگاه مرکزی کد 1111 با اشاره به اینکه این شرکت بیش از 55 سال سابقه فعالیت و خدمات رسانی به مردم کشور را دارد به معرفی نرم افزار سینو پرداخت و گفت : این نرم افزار در راستای ارایه بهتر خدمات پس از فروش در مدت پنج ماه برای رسیدن به بازنگری خدمات پس از فروش و مکانیزه نمودن این فعالیت ها ، بهبود مستمر در راستای عملکرد بهتر و کاهش هزینه ها براساس استراتژی، تدوین شده است.
دکتر سنندجی یادآور شد : با طراحی و راه اندازی این سیستم، مدیران مجاز به صورت روزانه می توانند نیازهای نمایندگی ها در حوزه های مختلف از جمله آموزش، تعمیرات و تامین قطعه را رصد نمایند هم چنین اطلاعات کامل نمایندگی ها با توجه به ساختار این نرم افزار برای ارایه خدمات بهتر و برنامه ریزی قابل دسترس خواهد بود.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه ، برنامه ها و تقویم آموزشی مورد نیاز شبکه به راحتی انجام و مدیریت خواهد شد و همچنین امکان لینک قطعه با اطلاعات کامل از طریق شرکت مادر فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت گواه عنوان کرد : پروفایل هر محصول نیز در این سامانه ایجاد شده تا توسط مشتری مورد بهرهبرداری قرار گیرد ضمن اینکه پروفایل خودرو هم به صورت جداگانه ایجاد شده و اطلاعات مهم مربوط به آنها گردآوری و همه اطلاعات مربوط به امداد نیز ایجاد شده است.
به گفته وی، هر خودرویی که در مجموعه گواه پذیرش میشود توسط پلاک خوان ثبت و پس از آن پیگیریها به صورت دقیق انجام میشود.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه خدمات پس از فروش گواه (سینو) و خدمات آن، یادآور شد: از سه اقدام ارزشمند در زمینه خدمات پس از فروش که موجب تسریع پیشرفت بیش از پیش در شرکت گواه شده و مقدمه ای برای کسب پیشرفت در سایر زمینه ها خواهد بود، رونمایی شده است.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه ، برنامه ها و تقویم آموزشی مورد نیاز شبکه به راحتی انجام و مدیریت خواهد شد و همچنین امکان لینک قطعه با اطلاعات کامل از طریق شرکت مادر فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت گواه عنوان کرد : پروفایل هر محصول نیز در این سامانه ایجاد شده تا توسط مشتری مورد بهرهبرداری قرار گیرد ضمن اینکه پروفایل خودرو هم به صورت جداگانه ایجاد شده و اطلاعات مهم مربوط به آنها گردآوری و همه اطلاعات مربوط به امداد نیز ایجاد شده است.
به گفته وی، هر خودرویی که در مجموعه گواه پذیرش میشود توسط پلاک خوان ثبت و پس از آن پیگیریها به صورت دقیق انجام میشود.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه خدمات پس از فروش گواه (سینو) و خدمات آن، یادآور شد: از سه اقدام ارزشمند در زمینه خدمات پس از فروش که موجب تسریع پیشرفت بیش از پیش در شرکت گواه شده و مقدمه ای برای کسب پیشرفت در سایر زمینه ها خواهد بود، رونمایی شده است.
بدون دیدگاه