سامانه سینو
سامانه سینو
با ایجاد سیستمهای هوشمند و کلان دادههای ساختار یافته حاصل از اجرای آن، میتوان مقیاسها و شاخصهای عملکردی و اقتصادی مناسبی را تعریف و از آنها در بهبود مستمر عملکرد، هوشمندسازی تصمیمات مدیریت، کاهش هزینه ها و افزایش مستمر درآمد استفاده نمود.
به موازات گسترش ابزار و فلسفهی استفاده از سیستمهای هوشمند و کلان دادهها، ایدههایی که مدتهای مدید در مورد ارزش تجربه، ماهیت تخصص و روش مدیریت وجود داشتهاند، تغییر یافته و ما شاهد انقلابی مدیریتی از سوی رهبران آیندهنگری هستیم که در صنایع مختلف با بهرهگیری از سیستمهای هوشمند و شاخصهای حاصل از کلان دادهها به پایش هوشمند و بهبود مستمر عملکرد سیستم عملیاتی خود میپردازند.
از این رو شرکت دانشبنیان گارنو پرگاس به پشتوانه سابقه درخشان خود در ایجاد و عملیاتیسازی سیستمهای مدیریت هوشمند، در سال 1401 موفق به طراحی و تولید سامانه سینو، یکی از جامع ترین سامانه های خدمات پس از فروش گردید .
یکی از اهداف تولید، این سامانه که از قابلیت های فنی و کاربردی بسیار بالایی در مقایسه با سایر سامانه های فعال در این حوزه می باشد، استفاده از مدل های داینامیک و تصمیم ساز در ارائه خدمات پس از فروش در تمام صنایع کشور می باشد.